(Android) Cooking Master Life : Fever Chef Restaurant Game fuskkod oändlig uthållighet
Feb 12, 2022 5:22:18 GMT -5
Post by sandtrifinfriver on Feb 12, 2022 5:22:18 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Master Life : Fever Chef Restaurant Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Master Life : Fever Chef Restaurant Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod oändlig uthållighet ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Master Life : Fever Chef Restaurant Game 2022 version ▞▞▞
Cooking Master Life : Fever Chef Restaurant Game სხვადასხვა wft
Cooking Master Life :Fever Chef Restaurant Cooking عمومی jnl
Nagstop kc med 99% nivå 45
ok
Bra🍔🍔🍔🍜🍜🍚🍚🍛🍛🍧🍧🍷🍷🍷🍸🍸🍸🍹🍹🍹🍹🍹🍺🍺🍺🍸🍸🍸🍹🍹🍹🍹🍹🍺🍺🍺
vi kan säga att det är trevligt men snälla öka restaurangerna och lägg mer ediamonda för varje nivå ok men det är väldigt skadat dåligt spel på grund av denna anledning kommer jag bara att ge 2 stjärnor
Jag gillar det här från när jag började det här spelet men nu hatar jag verkligen 😠😠😠😠😠😠😠 det här spelet eftersom jag spelar spelet nivå för nivå och jag fick nivå 37, dvs. 3:e restaurangen efter den nivån, flyttas den inte till nästa nivå jag hade spelat den nivån många gånger men ändå flyttade den inte till nästa nivå så jag gav bara en 🌟
Ny uppdatering har några brister. Jag får inte mina mynt eller ädelstenar
Var ett bra spel....nu kommer det inte att laddas
Så dåligt efter att ha slutfört 50 nivåer eller 60 att det går tillbaka till nivå 1. Den ber om att få logga in på Facebook även efter det är det samma sak
Coolt spel, jag älskar det
Spelet är bra, men efter varje nivå kommer det att finnas en reklam, det är så irriterande. Och jag hade nått så långt men det kom till nivå 1 utan någon anledning, det har hänt mig två gånger.
Alltid kul med många chanser att uppgradera utrustning. En av mina favoriter.
Avkopplande färgglada bilder mycket beroendeframkallande att spela
Gillade det inte
Jag vet inte vad som händer med det här spelet men jag har inget annat än problem. Första gången jag började spela kom jag inte långt innan det startade om och fick mig att gå tillbaka till början. andra gången och jag hade kommit riktigt långt och älskade det men just nu fick det mig att börja om från början. Jag ska avinstallera och hitta ett annat spel att spela. den här måste ha en bugg eller något efter att jag gjorde uppdateringen
Hollywood Story®: Fashion Star Dobrodružné pmp
Jag gillar att spela det här spelet. Det hjälper till att ta mig bort från mina problem och stress.
Jag gillar spelet, tyvärr,😭😭Jag fick 100 nivå och sedan började spelet från nivå 1 efter uppdatering.... Inte trevligt!
Cooking Master Life : Fever Chef Restaurant Game სხვადასხვა wft
Det är så tråkigt spel
Detta kvällsspel
Hahaha bra spel
Мастер кулинарии: кулинарная игра Fever Chef Казуальные hkh
Det fungerar inte Laddar förrän 99 och sedan ingenting
Efter uppdatering fungerar inte spelet 😭😭😭
Spelet fastnade vid 99% laddningsskärm och jag kan inte spela det. Jag gjorde basuc felsökning och det fungerar inte var tvungen att börja från början eftersom ditt system inte länkar min sparade information som är länk till min facebook och spelet som har länkats till fb.
Roligt och beroendeframkallande. Blir inte tråkigt
Jag ger bara 2 pga. Jag är nivå 35 och kan inte ladda är 99 sluta varför?
Jag har klarat alla nivåer i tre städer och nu när jag försöker få en ny stad...Det sägs komma snart. Sedan dess har jag uppdaterat den här appen fyra gånger och jag har blivit frustrerad🙄 och otålig.. Med största sannolikhet kommer jag att avinstallera detta app
Jag önskar att jag hade läst recensionerna mer noggrant innan jag började spela det här spelet och spendera pengar. Det är ett roligt spel, men nu när jag har investerat pengar när jag ska ladda det fastnar sekvensen på 99% och spelet laddas inte. Jag har sett samma klagomål om och om igen, så istället för att hänvisa folk att kontakta support, varför fixar inte testutvecklare bara det jäkla spelet? Detta är löjligt!
Cooking Master Life 👄👄👄👄👄👄👄
Efter att ha spelat nästan alla nivåer kommer spelet inte bara att starta. Återigen måste vi installera och spela från första nivån...så irriterande...det hände många gånger...
JAG TROR INTE JAG GILLAR SPELET SÅ MYCKET 😠
Så många annonser
Än så länge är allt bra
Den laddas bara 99•/• den laddar inte 100•/•